29 Mayıs 2009 Cuma

Jon Oliva's Pain Konseri!!!

Jon Oliva, hatırlıyorumda küçüklüğümde Gutter Ballet klibi bana korkutucu gelirdi ama yinede izlerdim...sonraları 14-15 yaşıma geldiğimde Hall of the Mountain King albümüyle Savatage ile tam olarak tanıştım albümün açılış parçası 24 Hours Ago'nun vokalleriyle kulaklarımın tırmalandığını hatırlıyorum.

Her ne kadar 10 yıllık bir aradan sonra gruba döndüğü Poets and the Madmen ile birlikte Savatage'ın tekrar küllerinden doğuracağına inanmış olsamda Jon kendi yoluna gitmeyi tercih etti yeni bir başlangıç yaptı. Jon Oliva's Pain adı altında iki albüm çıkardı ben bu çalışmalarını ne yazık ki beğenmiyorum hayır hala güzel şeyler yapabiliyor ama Savatage günlerindeki gibi değil. Belkide ikisini kıyaslamam yanlış bilemem...Açıkçası ben konsere eski çalacağı eski Savatage parçalarına eşlik etmek için gidiyorum eski konserlerinden bir playlist

Jesus Saves
Agony & Ecstasy
Tonight He Grins Again
The Dark
People Say - Gimme Some Hell
Thorazine Shuffle
Hounds
Gutter Ballet
Father, Son, Holy Ghost
New York City Don't Mean Nothing
Believe
City Beneath The Surface
The Dungeons Are Calling
Sirens
The Hall Of The Mountain King

0 yorum: